Co je to FOREX?

středa 31. prosince 2008

Co je to FOREX?
Akciový investoři se dnes rojí jako mouchy. Samotné slovo investor se už pomalu vynořuje z mlhy pojmenované finanční polobůh a nastává doba, kdy se většina lidí věnuje nějakému tomu množení majetku. Jedno však i  nadále zůstane v oné investiční mlze. Forex.

FOREX, neboli Foreign Exchange je pojem, který by měl znát každý zisku chtivý trader. Jedná se o obchod s cizí měnou. Využívá aktuální pohyby kurzů mezi různými měnami. Forex sám o sobě žádnou burzu nemá, ale jedná se o největší a jeden z nejrizikovějších trhů na světě. Forex používá páku dokonce až 1:1000! To je ohromné číslo díky kterému můžete být na mizině během pár vteřin. Narozdíl od trhů s cennými papíry je Forex otevřen 24/5. Dávejte však pozor na poplatky, které si někteří brokeři účtují za držení obchodu přes noc. 

Otevřel jsem si demo účet s $5000. Byl to můj první kontakt s tímto trhem a taky to tak dopadlo. Během hodiny jsem byl chudší o $3000! Nedalo mi to a příští den jsem to zkusil znovu. Jedná se o ten samí princip grafů a analýz jako v případě trhu s cennými papíry, jen je vše podstatně rychlejší. Do druhého dne jsem z $5000 dokázal udělat $9400, což znamená +88% zisk během jednoho dne! Moje strategie na Forexu se podstatně liší od té akciové. Zde se musíte rozhodovat rychle, graf je real-time a každou chvíli přicházíte při větších pohybech o značnou část peněz. Osobně si hlídám pouze malé trendy, řádově desetiminutové. Zkušení forexový obchodníci jsou schopní za den zhodnotit až na 300%!

Ovšem ve Forexu nikdy nejste vítěz. Jedná se o vteřinové, minutové max. hodinové obchody. Doporučuji všem co máte rádi drsný adrenalin. Jestli vás někdo oškube do deseti vteřin o všechny úspory, tak jedině Forex. Ale za ten zisk to přeci stojí!

Forex broker s nízkým vstupním poplatkem $10 : www.fxclub.com

Podělte se, prosím, o další výhodné brokery v komentářích.

Atraktivita : 95%

1 komentářů:

Blogger řekl(a)...

Hello Everybody,

I've included a list of the highest ranking forex brokers:
1. Best Forex Broker
2. eToro - $50 minimum deposit.

Here is a list of the best forex instruments:
1. ForexTrendy - Recommended Odds Software.
2. EA Builder - Custom Indicators Autotrading.
3. Fast FX Profit - Secret Forex Strategy.

Hopefully these lists are helpful to you.